Bucureștiul a atras peste 20 de noi retaileri din întreaga lume în principalele centre comerciale din oraș.
Capitala ocupă, alături de Praga, capitală Cehiei, prima poziție în topul regional privind atragerea de noi investiții de profil, arată o analiză a companiei de consultanță CBRE.
Per ansamblu, nu mai puțin de 80 de noi branduri consacrate au intrat pe piețele din Europa Centrală și de Est într-o perioadă în care numărul proiectelor și al dezvoltatorilor de spații comerciale se află pe un trend ascendent.
București și Praga au atras, fiecare, câte 22 de noi branduri, ceea ce poziționează cele două capitale europene pe primul loc în topul orașelor din Europa Centrală și de Est în care noi retaileri au deschis spații comerciale, potrivit CBRE. Retaileri precum Forever 21, Uterque, 4F, O bag, UȘ Polo, COȘ, Skechers, Superdry sau NYX sunt doar câteva nume care și-au extins activitatea în regiunea Europei Centrale și de Est, toți inaugurând spații comerciale și în România.
“Generația Millennials cheltuie aproximativ 50% din venituri pe relaxare, în special pentru ieșirile cu prietenii, achiziții de produse și servicii, cinematograf, concerte sau activități variate, tendința care se observă și în cazul Generației Z, a persoanelor născute între 1995 și 2010. Spre deosebire de Millennials, cei din Generația Z își doresc să petreacă mai mult timp liber fiind mai productivi sau creativi și nu doar pentru ieșirile cu prietenii. Tot aceștia sunt și cei pentru care granițele dintre online și offline nu mai există și, practic un magazin fizic și o ofertă online nu vor mai oferi diferențe notabile. Aici intervine avantajul conceptului omni-channel, care va elimină barierele comerciale dintre tradițional și online”, a declarat Luiza Moraru, head of asset&retail services, CBRE., citată de wall-street.ro
Potrivit datelor CBRE, 34% din total reprezintă branduri de lux și destinate segmentului de business, iar 13% a fost reprezentat de cafenele și restaurante. Cu 22 de noi branduri care au deschis magazine la nivel local, Bucureștiul ia față unor mari capitale precum Berlin și Madrid și se află în topul european al orașelor cu cele mai multe nume noi atrase la nivel local. Londra (65), Paris (36) și Moscova (33) sunt capitalele europene care au atras cei mai mulți retaileri în cursul anului 2016.
Leave a Reply